2008. január 28., hétfő

Coca Cola

Kenya, Wasini Island, étterem
Egy magyar tulajdonú étterem Kenyában: Wasini Island. Ha arra jártok ugorjatok be!

Kenya , Wasini Island






Kenya, Wasini sziget. A szigeten étterem működik. Meglepő: magyar tulajdonossal! A magyar új tőketulajdonosoknak elérhető a harmadik világ e rejtett értékeinek birtoklása. És aki ilyen vállalkozásba kezd , az az igényesebb, és gondolkodóbb tipusa az új magyar elitnek. Az éttermi fogyasztás után van lehetőség meglátogatni a helyi iszlám iskolát, és saját belátás, és lehetőség szerint támogatást adni ennek a helyi közösségi iskolának . Jó érzéssel adtunk egy kis összeget
egy kicsit feloldozva magunkat, mint a "bűnös, hódító fehér embert" .




Kenyai üzlet





Coca Cola Tunisia.






Coca Cola Moszkva








Coca Cola Mexikó





Bukarest,Coca Cola bolt



Coca-Cola Kenya





















A Coca Cola már nem a fejlett világ itala. A táplálkozáskutatók megállapították, nem a legegészségesebb ital. Cukortartalma magas, savtartama a fogakat veszélyezteti, és ami a legérdekesebb, innen, a kép készítésének helyéről származik a coca cserje, amelynek a gyártásban való szerepe titok. A rendszerváltoztatás idején esténként a Zöldfa étteremben beszélgettem barátaimmal és ismerőseimmel. Mint annyi helyen, itt is nagy viták voltak. Ittunk . Én Cuba Libre-ét,rumot kólával. Coca Colával, valahogy annak jobb ize volt mint a Pepsinek. És a "zavar", egy kis citrom / a trópusokról/. Általában rosszul aludtam utána, ha egyáltalán el tudtam aludni. Azt hittem az alkohol az oka. De nem...










A cola volt az ok. Büfögés, alvástalanság.

Nincsenek megjegyzések: