|
Burgasz |
A rendszerváltozás előtt népszerű cél volt Bulgária, a Fekete tenger. Nem is értem miért, mert általában a Balaton vízhőmérséklete nem marad el a román és bolgár partokétól. Ez egy újabb kép, mi még a jó öreg TU 154-sel mentünk. Erős volt és zajos. Azért jobb volt mint lebuszozni két napot.
|
Chania, Kréta |
Kicsit későn jutottam el Görögországba, pedig közel van. A Chania-i repülőtér katonai célokat is szolgál. Fényképezni sem szabad, de azért mindenki csinál egy-két felvételt.
|
Chania, NATO gép felszállása a párhuzamos kifutón |
Régebben nem volt Budapest-Lisszabon járat. Európán belül is kétszer kellett átszállni példáúl aki Madeirára kívánt utazni. Tehát Budapest-München-Lisszabon-Funchal /Madeira/
|
Lisszaboni repülőtér |
|
Funchal, Madeira |
A vulkanikus , hegyes , csúcsos Madeira szigetén sem volt könnyű leszállópályát építeni. Komoly földmunka, és vasbeton szerkezetek megépítésével sikerült megoldani.
|
Madeira kifutó |
|
Frankfurt a gigász |
Frankfurt az egyik legforgalmasabb európai repülőtér. Madeirából hazafelé érintettem
|
Hamburg Lufthansa regional a Liszt Ferenc repülűtéren |
George W. Bush európai útjára készülvén a Reuters megbízásából néhány technikai eszközt el kellett vinnem Hamburgba. Ez az amikor az ember pénzért utazik. És milyen kényelmes volt! A kis Canadair Jet 200-as kényelmes bőrülésekkel, mondhatni fotelokkal volt szerelve, és az ellátás is német szinvonalú volt.
A nagy csomagjaimat alig tudtuk bepréselni a csomagtartóba. Azt hiszem ez volt az első és utolsó alkalom, hogy egy induló gép csomagterében voltam.
|
Hamburg |
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése