Szerbia is igyekszik korábbi nemzeti légitársaságát ujjáéleszteni. Csakúgy mint Magyarország
szomszédaink is használt géppel indítanak. A légitársaság új neve Air Serbija lett. A tervezett uticélok:
Abu Dhabi , Banja Luka , Beirut , Bukarest , Budapest , Kairó , Kijev , Ljubljana , Prága , Szófia és Varsó
Az új logo is kicsit hasonló mint a magyar Sólyom Légitársaságé, amit a közel-keleti tőke bevonása indokolhat. Az első gép adatai:
Airbus A319
YU- Air Serbia Airbus A319-132 - cn 1140
Airframe Details
Construction Number (MSN) 1140
Aircraft Type Airbus A319-132
First Flight 17-11-1999
Age 13.8 Years
Az Airbus A319-es a tervek szerint októberben repül először a társaság színeiben, Belgrád – Moszkva útvonalon. A reggeli járat teljesítése után pedig Abu Dhabiba is továbbítja majd az Air Serbia utasait. A második célállomásra nem véletlenül eshetett a választás, hiszen az emirátusokbeli Etihad Airways az Air Serbia részvényeinek 49%-át birtokolja. A szerb állam a részvények 51 %-át birtokolja.
A 66 éves múltra visszatekintő Jat Airways megszűnik ,igy az Air Serbia nem különálló vállalatként kezdi meg működését, hanem a Jat utódjaként.
szomszédaink is használt géppel indítanak. A légitársaság új neve Air Serbija lett. A tervezett uticélok:
Abu Dhabi , Banja Luka , Beirut , Bukarest , Budapest , Kairó , Kijev , Ljubljana , Prága , Szófia és Varsó
Az új logo is kicsit hasonló mint a magyar Sólyom Légitársaságé, amit a közel-keleti tőke bevonása indokolhat. Az első gép adatai:
Airbus A319
YU- Air Serbia Airbus A319-132 - cn 1140
Airframe Details
Construction Number (MSN) 1140
Aircraft Type Airbus A319-132
First Flight 17-11-1999
Age 13.8 Years
Airbus A319 Air Serbija tangoSix.rs |
Az Airbus A319-es a tervek szerint októberben repül először a társaság színeiben, Belgrád – Moszkva útvonalon. A reggeli járat teljesítése után pedig Abu Dhabiba is továbbítja majd az Air Serbia utasait. A második célállomásra nem véletlenül eshetett a választás, hiszen az emirátusokbeli Etihad Airways az Air Serbia részvényeinek 49%-át birtokolja. A szerb állam a részvények 51 %-át birtokolja.
A 66 éves múltra visszatekintő Jat Airways megszűnik ,igy az Air Serbia nem különálló vállalatként kezdi meg működését, hanem a Jat utódjaként.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése